ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı

ULUTEK Teknopark'ta e-ticaret konferansı

EKONOMİ 26.04.2024 11:59:39 0
ULUTEK Teknopark
Haberi Sesli Oku

Bursa'nın teknoloji ve inovasyon merkezi ULUTEK Teknopark'ta gerçekleşen konferansta, e-ticaretin başarı stratejileri ele alındı.

BURSA (İGFA) - ULUTEK Teknopark bünyesinde bulunan firmaları bilgilendirme amacıyla düzenlediği etkinlikte, E-Ticaret ve İhracat Danışmanları Serkan Akarsu ve Yasin Ölmez’in konuşmacılığında Amazon ile Global E-Ticaret ve E-ticarette Pazarlama ve Markalaşma konularında iş dünyasındaki değişen trendlere ve fırsatlara dair katılımcılara önemli bilgiler sunuldu.

Amazon ile Global E-Ticaret konusunda katılımcıları bilgilendiren Serkan Akarsu, Amerika'da Amazon üzerinden ticaretin yol haritasına dair önemli ipuçları paylaşarak pazar analizi, yatırım planı, yasal altyapı ve teşvik konularında katılımcıları bilgilendirdi. Yasal altyapının önemine vurgu yapan Akarsu, "Hangi ülkede iş yapılırsa yapılsın, şirket kurmadan işe başlamayın" uyarısında bulundu. Teşviklerden faydalanmanın önemine değinen Akarsu, " Özellikle, e-ticaret alanında faaliyet gösteren işletmelere yönelik sağlanan vergi indirimleri, kredi ve hibe imkanları gibi teşvikler, sektördeki aktörlerin daha sağlam bir temel üzerinde büyümelerini sağlıyor." dedi. E-ticaretin küresel boyutta sağladığı fırsatlara değinen Akarsu, "Çok büyük bir pazar var ve bu pazarda hepimize yer var. Önemli olan pazar analizini doğru yaparak doğru satış gerçekleştirmek" ifadelerini kullanarak ürünlerin dünya genelinde satışını hedeflemenin satış ve pazarlama konularında daha başarılı olduğunu vurguladı.

MARKALAŞMA VE UZUN VADELİ BAŞARIYA DEĞİNİLDİ

Markalaşmanın e-ticaretteki kritik önemine dikkat çeken Yasin Ölmez, piyasada birçok rakip firmanın bulunduğunu ve benzer kalitedeki ürünleri daha uygun fiyata üretebilme imkanına sahip olduklarını belirtti. Asıl farkı yaratan unsurun markalaşma olduğunu vurgulayan Ölmez, "Ucuza üretebilirsiniz, ama markalaşma olmadan uzun vadeli başarı mümkün değil" sözlerini kullanarak markalaşmanın satış stratejilerindeki kilit rolüne işaret etti. Ölmez, e-ticarette markalaşmanın, müşteri sadakati oluşturmak, güvenilirlik sağlamak ve rekabetçi avantaj elde etmek için önemli olduğunu vurguladı. Kaliteli bir ürün veya hizmet sunmanın yanı sıra, marka imajının oluşturulması ve sürdürülmesinin gerekliliğine dikkat çekti.


Gündemdeki Diğer Haberler


Gençlik Bayramı'nda çocuklar da doyasıya eğlendi

'Yeter Artık' filmine dram dolu gala

Öğrencilerin tasarladığı robotlar zirvede yarıştı

Dünyanın en büyük GES'i tasarlandı

İzmir’in dört yanında bayram coşkusu

Kayseri Valisi'nden gençlere çağrı

Gecenin sessizliğinde nefes kesen yarış

Bakan Bak gençlerle Anıtkabir'de

Mersin'de 19 Mayıs coşkusu

Düzce'de ilaçlama çalışmaları devam ediyor

Kayseri Üniversitesi 6 yaşında

Antalya Muratpaşa'da genç söyleşi

2 milyon yakın araca trafik denetimi

Kayseri Talas'ta gençlik buluşması

Başkan Çavuşoğlu’ndan emeklilere müjde

Gençlik Bayramı'na Bursa Yıldırım coşkusu

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan 19 Mayıs mesajı

Ankara Büyükşehir toplum sağlığını öncelliyor

Bilecik Valisi Aygöl’den ANDA Gençlik Kampı'na ziyaret

ABD askeri için Afrika’da su kuyusu açtılar

Sakarya 'sporcu' kimliğine yeniden kavuşacak

Memduh Büyükkılıç'tan 19 Mayıs mesajı

Piknikçilerin yeni gözdesi Park Ankara

Karabağlar'da Yeşilyurt Pazaryeri çalışmaları hızla sürüyor

Kocaeli'de Başiskele Su Sporları Merkezine çelik kolon

Kene ısırıklarına dikkat! Öldürebilir

Drift atarken park halindeki araçlara çarpıp kaçtılar!

Kayseri Üniversitesi'nden “Gençlik Yürüyüşü”

Kocaeli’nin manzaralı kütüphanesi hizmette

İçişleri'nden Narkoçelik'te 6 gözaltı

Yükleniyor